Welkom op onze reisblog!

12 december 2014 - Zuidwolde, Nederland

Welkom op onze reisblog bij Reislogger! Wij gebruiken deze website om iedereen op de hoogte te houden van onze reis naar Tanzania.

Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Mw. Everts:
    16 december 2014
    Ik ben heel erg benieuwd naar jullie belevenissen. Maak er een mooie reis van!
  2. Kuni van Ruler:
    16 december 2014
    Super dat je naar Tanzania gaat Fije!!!!!
    Het wordt een geweldige ervaring, dat is zeker!
    Ook heel veel succes met het harde werken
    En maak heel veel plezier met alle andere Zuidwoldigers en de Tanzanianen !
    Goede reis!
  3. Monirah Schep:
    16 december 2014
    We wensen jullie een ontzettend mooie reis toe. Heb het goed. Met elkaar, met de mensen daar. Doe iedereen de hartelijke groeten van het Livingstone kantoor en geef Bonna, Bibi, Tobias en ook de bishop maar een special big hug van mij. Super mooie mensen.
    Safari Njema! Safe journey!
    Groeten van Monirah
  4. Brenda:
    17 december 2014
    Super om jullie zo te kunnen volgen. Maak er met elkaar een waardevolle reis van.
  5. Hans Lowijs:
    17 december 2014
    Fijn om jullie zo te kunnen volgen.
    Hoop dat jullie veel nieuwe ervaringen mogen op doen in Gods koninkrijk.!
    Wensen jullie dan ook Gods zegen toe in alles.
    Zijn nabijheid toe gebeden.
    Hans en Henny Lowijs.
  6. Madeleen de Vries:
    17 december 2014
    Ten eerste willen wij Bjorn feliciteren met zijn 18de verjaardag vandaag en we wensen jullie succes met het bouwen van het weeshuis.
    gr. Zuidlaren
  7. Alinda courtz:
    17 december 2014
    Een hele goede reis, een fijne tijd met elkaar en veel zegen bij alles wat jullie daar gaan doen en brengen ! Gr Johan, Alinda, Myrthe en Iris
  8. Harry&Ellen:
    17 december 2014
    Ingrid, Bas en alle anderen, een goede reis! Ik volg jullie reis de komende tijd! heel veel plezier.
  9. Sip en Lianne:
    17 december 2014
    Lieve Ingrid en Bas, en natuurlijk de hele groep, wij wensen jullie een goede reis toe en een hele fijne tijd in Tanzania. Wij zijn erg benieuwd naar jullie verhalen.
  10. Gradus en Helma:
    18 december 2014
    Fijn om zo op de hoogte gehouden te worden, een hele fijne leerzame tijd in Tanzania. We wensen jullie Gods zegen toe!