Dag 7 foto 1

25 december 2014 - Dar es Salaam, Tanzania

Allemaal een fijne kerst toegewenst vanuit Tanzania!!

Dag 7 foto 1

Deze foto werd gemaakt op 25 december 2014 in Dar es Salaam, Tanzania met een Canon Eos 60D.

1. Theresia:
    25 december 2014
    Wauw! Mooie groep! Zowel van binnen als van buiten! Een fijne kerst gewenst!, een mooie indrukwekkende belevenis.
    Liefs van ons allemaal
  2. Joke abbes:
    25 december 2014
    Wauw, wat een belevenissen. Een kip slachten poeh. Daar heb ik ook moeite mee. Thomas, morgen zijn wij en je geliefde met de kids bij je broer Mark. We eten wel een extra stukje kip voor jou. Fijne kerst nog. Pa Abbes
  3. Ineke Floors:
    Lieve Mirthe en de rest.
    Wat een energie straalt er nog van jullie af! Leer en geniet er nog van de komende dagen. Fijne kerst en Nieuwjaarswisseling en we zijn benieuwd naar jullie verhalen.
    Liefs oma Ineke Floors
  4. Gradus en Helma:
    26 december 2014
    Wat hadden jullie een prachtig mooie kerstgroet.
    Wat een hilariteit. Kippen slachten voor het kerstdiner.
    We hopen dat het goed gesmaakt heeft. Voor jullie allemaal een fijne 2e kerstdag gewenst. En vele lieve wensen van ons en oma
  5. Hanneke:
    26 december 2014
    Wat een prachtige foto van de groep,nog steeds heel erg trots op jullie allemaal,we beginnen Bjorn nu toch wel te missen hoor,zooooo stil aan tafel,savonds reikhalsend uit te kijken naar het bericht uit Tanzania,lieve groetjes Freek Hanneke Tom en Galina
  6. Opa en oma Meinema:
    26 december 2014
    Ingrid en Bas.Heel hartelijk dank voor jullie sms kerstgroet. Wat een mooie foto van een mooie groep. Super dat het dak er bijna op zit.W e wensen jullie ook voor de rest van de tijd heel veel, plezier en Gods Zegen toe. Liefs en groetjes van opa en oma Meinema